نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
12498
-
الف
+

گریم عجیب بازیگران «دردسرهای عظیم» و «یوسف پیامبر»

بازیگران سریال «هشتگ خاله سوسکه» عکس هایی از گریم متفاوت خود را نشر کردند.

«الهام حمیدی» و «الناز حبیبی» عکسی از گریم متفاوت خود را در سریال هشتگ خاله سوسکه نشر کردند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «الهام حمیدی» بازیگر سریال های پرمخاطب «مسافری از هند» و «یوسف پیامبر» و «الناز حبیبی»  کرکتر «بهار» در سریال «دردسرهای عظیم» ، در صفحه مجازی خود عکسی از گریم متفاوتشان در سریال «هشتگ خاله سوسکه» را نشر کرد.

«الهام حمیدی» با انتشار این عکس در صفحه مجازی اش نوشت: تست گریم کار جدید سریال «خاله سوسکه» به زودی مهمان خانه‌های شماست.

«حمیدی» بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون ایران در 8 قوس(آذر) سال 1356 در تهران به دنیا آمد.وی دانش آموخته رشته حسابداری است.

«مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» ازجمله سریال هایی است که بانو حمیدی در آن ها نقش آفرینی کرده است.

همچنان «الناز حبیبی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که نقش آفرینی ایشان را در سریال «دردسرهای عظیم» از کانال آی فیلم 2 می بینیم ، در صفحه مجازی اش عکس گریم خود را در سریال «هشتگ خاله سوسکه» نشر کرد.

هشتک خاله سوسکه سریالی است که در ژانر کودک و نوجوان ساخته می‌شو و حدود ۷۰ یا ۸۰ بازیگر پرآوازه ایرانی در آن ایفای نقش می‌کنند.

مجید شهریاری، بهاره کیان افشار، الهام حمیدی، امیرحسین رستمی، امیر کربلایی‌زاده و دیگر بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران در این سریال نقش آفرینی می کنند.

م ح/ ب م

 

نظر شما
ارسال نظر